لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

نی نی جون ما

جشن چهارشنبه سوری و عید نوروز 94

1395/2/13 9:24
341 بازدید
اشتراک گذاری

 از عکسهای چهرشنبه سوری شروع کنیم که طبق رسم هر ساله تو کوچه خودمون و همسایه های مهربونمون انجام شد و یانا خانم نترس خیلی راحت از تو آتیش راه میرفت و کلی ما رو میترسوند

 

اینم لیانا خانم در پارک مادر

سفره هفت سین 94 که با دخمل طلا دو تایی درستش کردیم

این هدیه زیبای عمه ماجده عزیز برای عیدی لیانا جان

دست عمو حامد درد نکنه با عیدی زیباشون جعبه مداد رنگی مارک فابرکاستل

یه خواب زیبا نزدیک سال تحویل ساعت دو و پانزده دقیقه و 11 ثانیه  شب سال تحویل بود

شیطونی های لیانا و بالا رفتن از میز تلویزیون خونه مامان فخری

اینم لیانا و به قول خودش داداشش

چند وقت پیش میگفت من و داداشم داشتیم بازی میکردیم بهش گفتم داداشت کیه ؟ گفت علی و عسل

این عکس هم اشتباه بزرگ من و بابایی در عوضکردن مهد کودکت

اینجا مهد کودک یاسمین هستش که از پانزدهم فوردین ماه فرستادیمت اونجا تا زبان انگلیسی یاد بگیری آموزش زبانت عالی بود به حدی که دو هفته اول دو تا شعر انگلیسی یاد گرفتی اما مهدش اصلا تمیز نبود و از نظر غذایی اصلا بهت توجه نمی کردن البته بماند که کلی باز گریه کردی تا عادت کردی و هر روز صبح می خواستی بری پیش خاله مهدیه خودت

و همیشه میگفتی اینجا مهد عسله من می خوام برم مهد خودم

یه عصر زیبای بهاری و دوچرخه سواری

لیانا خانم و سفره هفت سین بزرگ در گنبد جبلیه کرمان

اینجا هم باغ وحش کرمان

این پاپوش های خوشکلم مامانی برات خریده عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)