لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نی نی جون ما

من و بابایی داریم دیوونه میشیم اه اه

1390/7/11 23:06
397 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

شنبه ٢٩ مردادniniweblog.com

نی نی جونم صبح زود با بابایی با ذوق تموم رفتیم آزمایشگاه و تست بارداری دادم کلی التماس کردم تا مسئول آزمایشگاه زودتر جوابو بهمون بده اما گفت ساعت ٥/١١ niniweblog.com

ساعت ٥/١١ زنگ زدم آزمایشگاه و مسئول دیوونش بهم گفت بتا کمتر از ٢ و حامله نیستید خیلی ناراحت شدم خیلی زیاد اشک گشت تو چشمام به بابات زنگ زدم و گفتم اونم خیلی ناراحت شد اما سعی کرد به من روحیه بده

ساعت ١ بابایی اومد دنبالم یکدفعه موبایل مامان زنگ زد از آزمایشگاه بود بهمون گفت معذرت میخوام جواب آزمایشتون و اشتباه گفتم شده بتای شما ٨١ وای نینی خیلی عصبی شده بودم آخر حرفشم گفت معلوم نیست باردار باشید یک هفته دیگه دوباره آزمایش بدید

روزهای درد کشیدن ادامه داشت

فرداش رفتم پیش دکترم بهم گفت ٣ روز دیگه آزمایش بدم بهم گفت مشکوکم به بارداری

فکر کن چقدر ممامانتو با این جواباشون حرص دادن

niniweblog.com

سه روز دیگه میشد چهارشنبه مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)