لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

نی نی جون ما

روزهای سردرگمی و انتظار

1390/7/11 23:09
341 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

جمعه ٢٨ مردادniniweblog.com

عصر حالم خیلی بد بود مامانی خیلی دل درد و کمر درد داشتم حالت تهوع و تپش قلب

ماه رمضونه و منو بابا جونت روزه بودیم صبح  بابایی یه آقایی رو آورده بود تا در آپارتمان و رنگ کنه  عصر هم که رنگش خشک شد باباباییت در آپارتمان رو آوردیم بالا و نصب کردیم وای نی نی کمرم خیلی بد تر شد بعدافطار  بابایی رفت توی پارکینگ و کارش خیلی طول کشید منم از بس درد داشتم تصمیم گرفتم یه بی بی چک بزارم

وای مامانی یه خط قرمز پررنگ و یه خط صورتی خیلی خیلی خیلی کم رنگ ظاهر شد نمی دونی چه ذوقی کردم خیلی خوشحال شدم با وجودی که خط دوم خیلی کم رنگ بود اما حس کردم مامان شدم

بالاخره بابایی اومد بالا منم می دونستم اول  میره سراغ یخچال تا آب بخوره رفتم و بی بی چک رو چسپوندم روی در یخچال

niniweblog.com

روی یه برگه هم نوشتم

سلام باباجونی  احتمالا من دارم میام بابای مهربونم

از طرف نی نی کوچولوت

niniweblog.com                                                وای نی نی من نمی دونی بابایی اولش شوکه شد بعد هم بهم گفت شاید نباشی خیلی ذوق نکنم تا تو ذوقم نخوره

شب با بابایی احیا نگه داشتیم خیلی برات دعا کردم

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)