لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

نی نی جون ما

بهترین روز زندگی مامانی

1390/8/14 10:31
383 بازدید
اشتراک گذاری

نی نیه من امروز از ته قلب باورم شد که مامان شدم آخه امشب که رفتیم با باباجونت دکتر دکتر صدای قلب کوچولوت رو برام گذاشت الهی قربونت برم نی نیه من خیلی صداش ناز بود انگار خدا دنیا رو به مامانی داده باشه اشک گشت تو چشمای مامانی

مامانی جونم بابات کلی بهم حسودی کرد آخه اون نتونست گوش کنه وای عزیزم تا دو ساعت هی بابایی ازم میخواست اون لحظه رو براش تعریف کنم دلم براش سوخت مامانی گلم

قلب نازت خیلی خیلی تند میزد خیلی دوست دارم مامان جونم

اما آقا دکتر سونو نکرد گفت که اگه سونو کنه شما اذیت میشی منم قبول کردم تازه به ترس و لرز به دکتر گفتم میخواهیم با شما بریم کربلا منتظر بودم دکتر بگه نه و بعد هم مامانی رو دعوا کنه اما نی نیه من بهم گفت برو خوش بگذرون خیلی خوشخال شدم

الهی قربون قلب پاکت برم عزیزم که امام حسین (ع ) و حضرت علی (ع ) تو سه ماهگی شا رو طلبیدن که بری پابوسشون من خیلی بهت افتخار میکنم مامان جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)