لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

نی نی جون ما

بالاخره انتظار به سر اومد نی نی نازم

1390/7/27 12:45
158 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه ٢٧ مهر ٩٠

مامان جونم بالاخره انتظار به سر اومد و من و بابایی امروز عصر قراره بعد از ٣٨ روز شما رو ببینیم خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم تازه مامانی من و بابایی هنوز صدای قلب کوچولوتو نشنیدیم خیلی استرس دارم مامانی خیلی زیاد تو رو خدا عصری بهمون جوش ندیدی و نی نی خوبی باشی تا سونوت منو بابایی رو خوشحال کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمين
29 مهر 90 17:42
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php