لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نی نی جون ما

مراسم شب شیش لیانا خانوم

1391/3/28 18:14
162 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ٣٠ فروردین ماه

صبح ساعت ٩ بابایی رفت مغازه و منم چون مامان بزرگی دست تنها بود بلند شدم و برای شام ظرف غذا آماده کردم عصر یه لباس قرمز خوشکل تنت کردم ساعت ٥/٧ مهمونها یکی یکی اومدن مامان بزرگت و بابا بزرگت و عموهات و عمه جونت با دایی هات همه بودن خیلی خوش گذشتشکلکهای جالب آروین

بدون لینکه من و باباییت متوجه بشیمت مامان بزرگی خورشت سبزی هم درست کرده بود بابایی هم شام از بیرون کوبیده مرغ و کوبیده گوشت گرفته بود شب هم من کلی عکس از شما و مهمونها انداختم

الهی فدای لیانای شش روزمون بریم

راستی شما امروز یه ربع سکه از طرف عمو حمید و یه نیم سکه از طرف مامان بزرگ و بابا بزرگت و دایی رحمان ١٠٠ تومان با یه لباس خوشکل و دایی رسول و دایی رضا هم هر کدوم ٤٠ تومان دریافت کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)