لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نی نی جون ما

جمعه 25 فروردین بهترین و قشنگترین روز زندگی ما

1391/3/28 18:15
165 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره شما فرشته کوچیک پا به این دنیا گذاشتی ساعت ١٥/١١

niniweblog.com

ساعت ٤٥/١٢ بود که من صورت ماهت رو دیدم

niniweblog.com

و خدارو هزارمرتبه شکر کردم که شما سالمی ساعت یک بود با وجودی که خیلی درد داشتم اما با ذوق و اشتیاق بهت شیر دادم بعد هم کلی از فامیل و دوستان اومدن دیدن شما خیلی خوشحال ام 

niniweblog.com

مامانی شب قرار بود بابایی بمونی پیش ما اما بابایی از بس پشت اتاق عمل وایستاده بود و جوش زده بود خیلی خیلی خسته بود به اصرار  من و بقیه راضی شد بره خونه و مامان بزرگ و عمه ماجده موندن پیش ما راستی قرار بود مامانی تا ١٢ ساعت چیزی نخوره اما دو ساعت بعد عمل شروع کردم به خوردن گل گاوزبون و کمپوت گلابی کلی کیف کردم

بالاخره ساعت ٣٠/١١ اومدن سوند رو کشیدن و از تخت اومدم پایین خیلی راحتر از اونی که فکر میکردم بود  خدارو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)