لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

نی نی جون ما

اولین باری که منو بابایی از نزدیک دیدمت کوچولوی من

1390/9/6 11:04
398 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ٢٠ شهریورniniweblog.comniniweblog.com

منو بابایی شب رفتیم سونو گرافی وای نی نی من خانم دکتر گفت تو الان ٩ میلی متری و ٦ هفته و ٦ روز هم داری قربونت برم الهی کوچولوی من

تازه وقت دنیا اومدنت رو هم ١١ اردیبهشت گفتند نمی دونی با باباییت چه ذوقی کردیم خیلی زیاد عزیزم

قربون اون قد ٩ میلی متری برم الهی

قلبت نبض داره مامانی اما چون زود رفتیم سونو ضربان نداشت

دوشنبه ٢١ شهریور

وای مامانی بابایت رفته برات برچسب فرشته خریده و داره تو اتاقت میزنه خیلی خیلی اتاقت قشنگ شده

خیلی بابایی با ذوق و هنر مندی داری خیلی هم باسلیقه است تو باید خیلی قدر بابایتو بدونی عزیز دلم منم بابایت و خیلی دوس دارم عاشقشم مامانی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)