لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نی نی جون ما

اولین حس تکون خوردن شما

1390/10/20 12:53
165 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 17 آذر ماه 90

الهی قربونت برم عزیزم امروز من یه نقل خوردم و یکدفعه متوجه تکون خوردن شما شدم البته از چند وقت پیش شما تکون میخوردی مثل مورچه زیر پوستم راه بره اما مامانی من نمی دونستم این یعنی تکون خوردن شما تا اینکه دوستام تو نی نی سایت بهم گفتن تکون های شما اولش همین جوریه در هر صورت از امروز شما معلومه که خیلی بزرگتر شدی چون کاملا تکونهاتو حس میکنم نازنینم

راستی مامانی باباجونت واسه تولد شما حسابی تو خرج افتاده اول درب کابینت ها رو عوض کرد امروز هم مبلهای راحتی که سفارش داده بودیم رو آوردن خیلی خونمون قشنگ شده عزیزم فقط مونده حضور شما که خونه رو پر از شادی کنه

امشب بابابزرگت با عمه جونت اومدند خونه ما خیلی خیلی خوشحال شدم عمه جونت چند ماه بود منو ندیده بود خیلی جا خورد وقتی دید مامانی اینقدر چاق شده کلی هم دست گذاشت روی شکمم تا شما رو حس کنه

عمه جونت خیلی خیلی مهربونه من که عاشقشم مطمئنم شما هم عاشقشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)