لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

نی نی جون ما

مبارک مبارک نی نی جون ما وارد 5 ماهگیش شد

1390/9/6 13:38
135 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه ٣٠ آبان ٩٠

وای مامان جون امروز خیلی روز قشنگیه فدات بشیم من و بابایی بالاخره شما ٤ ماهگی رو پشت سر گذاشتید و وارد ٥ ماهگیتون شدید

قربون نی نی ١٧ هفته ایمون بریم

من و بابایی خیلی چشم انتظارتیم

راستی مامانی هم حسابی سنگین شده الان شدم ٦٣ کیلو وای وای وای وای

خیلی هم مامان جون کمر دردم اصلا نمی تونم پهلو به پهلو شم یا از روی زمین بلند شم خیلی درد دارم اما همه این دردها فدای یه تار موی شما عزیزم فقط لحظه شماری میکنم که زودتر شما رو ببینم

خیلی منو بابا دوست داریم

راستی مامانی میدونی بابایی هر روز دست میکنه تو سوراخ ناف منو با شما دست میده کوچولوی من بابا خیلی مهربونه و دوست داره

یه چیز دیگه منو بابا هر روز سر اسم خوشکل شما الکی دعوا میکنیم بابایی میگه میکائیل و لیان

من میگم کسرا و کیان و لیان

کاش بودی مامانی و میگفتی کدوم اسم ها رو بیشتر دوست داری

من مطمئنم اگه خودت انتخاب میکردی اسم های مامانی رو بیشتر دوست داشتی

مگه نه ناقلای مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون
6 آذر 90 11:35
مرسي پرنيا جون خوشكل تولدتم مبارك عزيزم
عمو روحانی
6 آذر 90 12:03
با سلام وعرض تسليت ايام عزاداري سرور وسالار شهيدان حضرت ابا عبد الله الحسين عليه السلام به همين مناسبت دو كتاب الكترونيك وي‍ژه موبايل جهت دانلود براي شما قرارد داده ايم اميد است مورد پسند واقع گردد.