لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی جون ما

بهترین روز زندگی من و باباییت (دومین باری که شما رو دیدیم نی نی جونم )

1390/9/25 22:24
105 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ١٤ آبان ٩٠

صبح یه کم سرفه زدم و بابا جونت اجازه نداد برم سرکار منم خیلی دلم گرفت صبحانه تخم مرغ خوردم و رفتم پشت لپ تاپ و ناخودآگاه گریه ام گرفت که یکدفعه شما شروع کردی به ضربه زدن به شکم من .

وای نی نی خوشکلم انگار داشتی به من میگفتی که تنها نیستم و تو باهامی و گریه نکنم اما وقتی اینجوری شد بیشتر گریه ام گرفت که دیدم شما اینقدر مامانی رو دوست داری عزیز دلم یاره تنهایی مامان

عصرشم امروز خیلی خیلی عالی بود رفتیم دکتر مامانی آقای دکتر اجازه داد باباییت بیاد صدای قلب نازت و بشنوه ضبطش هم کردیم بعد هم سونوی ان تی کرد بازم بابایی اومد داخل و ما بعد چند وقت تونستیم شما رو ببینیم الهی قربونت برم قطر سرت ٣سانت و ٦ میلی متر بود و قد استخوان رانت ١ سانت و ٧ میلی متر عزیزم آقای دکتر سرت و ستون مهره ات و لگنت با دست و پای کوچولوت رو به ما نشون داد خیلی هر دومون ذوق کردیم از نوک سر تا نوک پات ٨ سانتی متر بود عزیزم

فردا صبح هم باید من برم آزمایش غربالگری برای سلامتی شما عزیز دلم

Friends18.com Orkut Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)