لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی جون ما

هفتمین روز سفر زوار کوچولو به سامرا و کاظمین

1390/9/6 10:58
106 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 9 آبان ماه 90

سحر ساعت 5 نشستیم تو اتوبوس و حرکت به سمت سامرا زیارت دو امام بزرگوار امام دهم و امام یازدهم عزیزم حدود 5 ساعت تو راه بودیم بیچاره باباییت خیلی خسته شد آخه من رو پاش خوابیدم ساعت 10 تا 12 زیارت کردیم و بعد هم رفتیم زیارت آقا سید محمد عموی بزرگوار امام زمان (ع)

ساعت 5/3 حرکت به سمت کاظمین خیلی خسته شدیم خیلی زیاد ساعت 5/7 رسیدیم کاظمین و رفتیم زیارت حرم مطهر امام جواد (ع ) و امام موس کاظم (ع ) دو ساعت زیارت کردیم و اومدیم بغداد آخه هتلمون تو شهر بغداد بود هتا سدیر خیلی شیک و تمیز بود شب خوابیدیم تا فردا صبح زود بریم فرودگاه عزیز دلم

مامان جونم زیارت امروزتم قبول باشه الهی

راستی مامان جون چهارده هفتگیت مبارک عزیز دلم

قربونت برم نی نی من شما الان ٩/٨ سانتی متر طول داری و ٦٠ گرم وزنته اندازه یه لیمو شدی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درج آگهی و تبلیغات رایگان
26 آبان 90 13:57
به رایگان در اینترنت دیده شوید
آسموني ها
29 آبان 90 14:47
زيارت قبول زائر كوچولو پاك بودي پاك تر شدي خيلي من و همسرم رو دعا كن كه محتاج دعاي شما كوچولوها هستيم.