لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

نی نی جون ما

پنجمین روز سفر زوار کوچولوی ما

1390/9/8 11:09
109 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 7 آبان ماه 90

نی نی جونم صبح باباباجون و بابا بزرگت رفتیم حرم خیلی حرم خلوت شده چون دیگه عرب ها رفتن خیلی زیارت بهمون چسبید عزیز دلم تازه امروز صبح رفتم زیر گنبد حضرت کنار ضریح یه جای مخصوص نماز گذاشتن و نماز خواندم و کلی برات دعا کردم همین جون برای همه اونهایی که التماس دعا گفته بودن بعد هم کلی ضریح و بغل گرفتم و گریه کردم خیلی سبک شدم مامانی دعا کردم امام حسین 0ع ) سال دیگه همین موقع ما رو بطلبن آخه مامان جون اگه حضرت ما رو بطلبن شما 6 ماهه هستی یعنی هم سن حضرت علی اصغر (ع) طفل شیر خواره امام حسین (ع) که روز عاشورا شهیدشون کردن

بعد هم رفتیم پنج تایی بازار تا سوغاتی بخریم برای دایی ها و عموها و عمه جونت مامان بزرگ و بابا بزرگت عزیز دلم

شب هم دوباره رفتیم حرم مامان جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)