لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

نی نی جون ما

روز دوم سفر زوار کوچولوی سه ماهه

1390/9/8 10:39
137 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه 4 آبان

نی نی جونم صبح با باباجونت و بابابزرگی رفتیم حرم و من با کمک یه خانم خدامه مهربون رفتم جلوی ضریح مطهر و شما هم تونستی ضریحشون و بغل کنی عزیزم خیلی برات دعا کردم مامان جونم خیلی گریه کردم که شما سالم به دنیا بیایی و صالح باشی و از صالحان و شایستگان و دوست ائمه وباهوش و خوش قدم و خوش روزی باشی دعا کردم من و بابایی هیچوقت داغ و رو نبینیم عزیزم

برا خودمم دعا کردم که خدا بهم کمک کنه تا یه دوران بارداری خوب و راحت و یه زایمان راحت و بدون درد داشته باشم هههههههههههههه

بعد حرم رفتیم یه سوپر مارکت تو خیابون الروان نجف و برای شما دستمال مرطوب ترکیه ای خریدیم عزیز دلم

ظهر ساعت 2 مامانی رفتیم به سمت مسجد سهله اینجا جایی که وقتی امام زمان (ع) ظهور میکنن خونشون رو اینجا قرار میدن عزیز دلم البته قبلش مسجد حنانه و قبر جناب کمیل ابن زیاد رو هم زیارت کردیم عزیزم خیلی خوش گذشت اما مامانی خیلی خیلی کمرش درد گرفته بود و خسته شده بود

 

السلام علی الحسین
و علی علی ابن الحسین
و علی اولادالحسین

و علی اصحاب الحسین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)