لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی جون ما

شروع سفر کربلا با نی نی جون

1390/9/8 11:33

سه شنبه 3 آبان ماه 90

نی نی جون عزیز دیم منو شما و بابایی با بابا بزرگی و مامان بزرگی دعوت شدیم به یه مهمونی محشر

عزیز دلم

قربونت برم اين اولين سفر هوايي شماست نازنينم   خيلي نگرانم كه بالا نيارم تو هواپيما به خاطر همين قبل پرواز مامان بزرگي و بابا جونت كلي قرص و زنجبيل و آدامس دارچين بهم دادن

ساعت 11 همه با هم رفتیم فرودگاه و ساعت 5/12 هواپیما پرواز کرد به سمت کشور عراق و شهر بغداد عزیز دلم خیلی اولش دلهره داشتم بابایی هم همین طور میترسیدم تو هواپیما بیارم بالا کلی قبل از پرواز قرص ضد تهوع و زنجبیل خوردم تا اتفاقی نیوفته و خداروشکرهم نیوفتاد و 5/2 رسیدیم فرودگاه بغداد

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

مامان جونم ساعت 4 حرکت کردی به سمت نجف اشرف قبر مطهر امام علی (ع) امام اول ما شیعیان نازی من

ساعت 5/7 رسیدیم نجف مامانی جونم و رفتیم هتل الخیر خیلی نزدیک حرم بود عزیزم

وای مامانی منو شما ساعت 5/9 رفتیم زیارت خیلی خیلی کیف داد خیلی زیاد خیلی خوشحالم عزیزم که تو این سفر تو با مایی اینجا یه تیکه از بهشته ناز نازیه من