لیانا عشق مامان و بابا لیانا عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نی نی جون ما

هفته یازدهم نی نی جون

1390/9/6 11:00
184 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه ١٨ مهر ٩٠

سلام مامان گلم خیلی دوستت داریم مامانی خیلی دلتنگتیم

امروز بابایی جونت کلی از منو و شما عکس گرفت آخه شکم مامانی خیلی بزرگ شده همش هم بابایی بهم غر زد که چرا اینقدر چاق شدم

خودمونیم ها مامانی باباییت راست میگه من خیلی خیلی دارم چاق میشم الان شدم ٦١ کیلو عزیز دلم در صورتی که شما هنوز تو دلم نیومده بودی ٥٦ بودم

 

مامان جونم امروز یک هفته دیگه بزرگتر شدی و هفته یاز دهم شروع شد خیلی خوشحالم ان شااله زودی دنیا بیایی و تولد یاز ده ماهگیتو بگیریم دردونه کوچولوی ما niniweblog.com

 

 

قربونت برم نی نی من شما الان ٨/٣  سانتی متر طول داری و ٨ گرم وزنته اندازه انجیر شدی عزیزم

خیلی دوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)